Be a Supporter!

Gibb50Gibb50

Main News Movies Audio Art Favorites Reviews Stats 452 Fans
Follow Gibb50

Not long now.

9/8/13 by Gibb50

Now it's just waiting until Madness day.
http://www.youtube.com/watch?v=rTyN-vvFIkE
So have a picture of a dismembered foot.

Not long now.


Comments

You must be logged in to comment on this post.


Tomorrow's gonna be a BLAAST!


spirit9871spirit9871

9/18/13

An HOUR of Jeopardy music.

You're something else Gibb. XD

9/19/13 Gibb50 responds:

Why yes, yes I am :3


nick251nick251

9/13/13

fuck this never could of even get a chocolate bar

*jumps out of 20 storie building*


Dawcio510Dawcio510

9/13/13

Yah, WAT ABOUT KEDAR!? D:

9/14/13 Gibb50 responds:

He gets the glove.


DaKedarDaKedar

9/13/13

What about me?

9/14/13 Gibb50 responds:

You get de glove C:


ExAkerExAker

9/13/13

Hell yeah!


ExAkerExAker

9/13/13

Cuz i`m a fucking ExAker. And i get what i want, And Billy gives me the stuff which should be given to staff.

9/13/13 Gibb50 responds:

You're the VIP =P


Why does he WIN!?

9/13/13 Gibb50 responds:

Dat avatar.


nick251nick251

9/11/13

well I came here for something,looks like my mission is a failure.


nick251nick251

9/11/13

what the fuck!?

god dammit EXAKer why did you come here...

9/11/13 Gibb50 responds:

He's got da skills to pay the bills.
And for the skills to bid a reasonable bid.


ExAkerExAker

9/11/13

Billy i want that foot. So i`ll get it for free. Sorry people no foot for you.

9/11/13 Gibb50 responds:

Looks like we have a winner.


Just give me the FOOT!

9/11/13 Gibb50 responds:

Sorry brah, you don't have Euro's :(


kenamiikenamii

9/11/13

and french money too ?

9/11/13 (Updated 9/11/13) Gibb50 responds:

Euros r gud :)
But no deal.


Gibb50Gibb50

9/11/13

You're all wierd...
Bidding on a drawn foot.


DJ-DasCoolDJ-DasCool

9/10/13

A lot of stories can be told by a foot.

9/11/13 Gibb50 responds:

No, dummy. Feet can't speak. d=


Alvar123Alvar123

9/10/13

do you Accept russian money?


RoflolzorRoflolzor

9/10/13

i bid 5 strips of =BACON= and 4 steaks and a bottle of Mountain Dew!

9/11/13 Gibb50 responds:

MMhh tempting :)


kenamiikenamii

9/10/13

waitwhat 1000,00?

too damn much :c


kenamiikenamii

9/10/13

fuk dis shit, 133,37 for the foot, i was first >:c


juanford66juanford66

9/10/13

shut up and take my money!!!!


:D ooooooOOOooo


nick251nick251

9/8/13

fuck I was about to bid mcdonalds,20 million dollars and my 10 fine bitches but ok.....


$1000,00 then, choo choo moderfuquer

9/8/13 Gibb50 responds:

Sorry sir, but the bid must be higher than the previous.
(Hey guy's stop it ,Tis no bidding thread)


$100,00, all my games, my house, my family, me and all the rest i have for that foot

9/8/13 Gibb50 responds:

Sorry sir, but the bid must be higher than the previous.
Leisure time items are not compensatable for money.


$500,000
GIMMIE!

9/8/13 (Updated 9/8/13) Gibb50 responds:

Oh goodness. 500 grand, going once!


nick251nick251

9/8/13

$20 dollars for the foot

9/8/13 (Updated 9/8/13) Gibb50 responds:

$20 Going once!


15$ for that foot!


DchuyvDchuyv

9/8/13

Nice foot! :3


Gonna make potato chips with this foot :3


IgyzoneIgyzone

9/8/13

A blood covered foot? 12$!


-raises hand- I'll buy it for $10


kenamiikenamii

9/8/13

ill buy the foot for 6$


nick251nick251

9/8/13

yellow blood...there are definently sexy atp agents here lol

9/8/13 Gibb50 responds:

Not sexy. Horribly disfigured ATP's